یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

تو.........

dar hayahuye ghazhaye vahshi mohajer, ghasedaki budam sargardan, va to badi ke dar aghusham keshidi, sedayat narmi mohabat budo keramat bud, man in ra danesteam man in ra midanam....
نظرات 3 + ارسال نظر
نگار جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

منم می دونم

* جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ


تبریک....وبلاگ خیلی قشنگی دارین!!

در ضمن من اول شدم...

پریسا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ

mobarake dadashi jo0nam bloge jadidetun ishala bloge arusit!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد