یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

Help us save Delara! Her life is in danger! دارن اعدامش میکنن

الان که درم اینا رو می نویسم دارم گریه می کنم، نه فقط واسه دلارا بلکه واسه همه اون بچه هایی که تو زندان می مونن تا به سن قانونی برسن بعدم اعدام بشن لعنت به ما یه بچه 17 ساله رو میندازیم تو زندان بعد اِنقدر وای میستیم تا به سن قانونی برسه

دلارا به جرم قتل father's female cousin تو زندانه میدونین ، طبق گفته دلارا: 3 سال پیش دوست پسرش این آدمو می کشه وبه دلارا می گه اگه اون اعتراف به قتل این آدم کنه چون اون زیر سن قانونیه کاری باهاش ندارن ولی اگه اونو بگیرن چون 19 سالشه میکشنش دلارا هم که عاشق این پسر بود قبول می کنه ولی اونا دلارا رو گرفتن و دادگاه رشت به جرم قتل به اعدام محکومش کرد و دیوان عالی ام این حکمو تایید کرده آره یه بچه 17 ساله رو، تصور این دختر کوچولو خواهر خودته بازم اینقدر راحت می شینیو این داستانو می خونی اون پسرم به 10 سال حبس محکوم شد کاری ندارم کی اون آدمو کشته ولی چرا باید یه دختر بچه 17 ساله رو تو زندان انداخت شکنجش کرد اونقدر بهش فشار آورد که دست به خود کشی بزنه وبعدشم منتظر وایسادو اونو بالای اون چار پایه لعنتی دید

دلارا رو دارن اعدام میکنن می فهمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

واقعا متاسف شدم هم به خاطر ساده لوحی دلارا هو به خاطر بدجنسی دوست پسرش و پایمال شدن خون یک انسان بی گناه

......... پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 ب.ظ

پس می خواستی چی کار کنن؟؟؟
تو فکر کن اونی که کشته شده مادر خودته میزاشتی قاتل مادرت مجازات نشه؟؟؟
قتل غیرعمد اگه بود یه چیزی نه دیگه کسی رو که قتل عمد انجام داده ول کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد