یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

زندان از زبون خود دلارا ، زجر از زبون خود دلارا ...

اینا رو نمی گم که بریم تو خیابونو شعار بدیم اینا رو نمی گم که بریم زندان ملاقات دلارا اینا رو میگم که یادمون باشه اون خود ماست، اون دوست ماست، اون خواهر ماست ، چطور می تونیم راجع به پاریس هیلتون یا انجلینا جولیو و براد پیت کلی برای همدیگه حرف بزنیم اما راجع به یه دوست یه خواهر نمی تونیم یه کم برای همدیگه بگیم حداقل انتظار اینه که به اندازه یه جوک برای یه زندگی وقت بذاریم
اون یه بچه معصومه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد