یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

هیم برو بابا چی میگی

از تنهایی ..،...از وحشت لذت بردم

من از اضطراب نرسیدن لذت بردم

من از سرمای زمستان

از تپیدن قلب گنجشککی

از بوییدن ظلمت ، خشم

از نرسیدن

من از زندگی لذت بردم

من زندگی را نوشیدم

.....................................................................

.....................................................................

.....................................................................

زندگی گلی بود در دستان من

و من کودکی خسته از گل بازی

خسته از اشکال..،... از هندسه

از خودم از تو

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر کاوه سالارمند دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ http://salarmand.blogsky.com

با سلام.وبلاگ اندیشه نو به روز شد.ضمنا وبلاگ اخبار نیز توسط اینجانب راه اندازی شد.این وبلاگ مهمترین اخبار ایران و جهان را به لحظه ثبت می کند.لطفا ملاحظه بفرمایید.
www.akhbar.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد