یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

اینجا دیگه آخرشه....

اینجا دیگه آخرشه.....آخر آخر آخرش.......

جایی میرسه که یهو بمب..........

خیلی چیزا دیگه سر باز میکنه....دردا ....زخمها.....

اونوقته که دیگه حتی با بازی کردنو ادا دراوردنم نمیتونی خودتو آروم کنی ...حتی دیگه توان نوشتنم نمیمونه....

.........اینجا دیگه آخرشه....

میخوام جمعش کنم....

قبلش از همه اونایی که اومدنو به بلاگ من سر زدنو نظر دادنو ندادن ...منو فهمیدنو نفهمیدن....ازشون تشکر کنم...

این آخری فقط چند تا از شعرای شاملو که باهاشون بزرگ شدم....عشق کردمو رنج کشیدمو...براتون بنویسمو بعد یه هفته دیگه تموم......

Az kasi nemiporsand che hengam mitavanad khodanegahdar beguyad,az adate ensaniash nemiporsand,az khishtanash nemiporsand,zamani be nagah bayad ba an rudar ru darayad,tab arad,bepazirad,veda ra,darde marg ra, foru rikhtan ra,ta digar bar betavanad ke barkhizad

............................................................................

Chand bar omid basti va dam barnahadi?.......ta dasti yari dahande,kalami mehramiz,navazeshi ya gushe shenavayi bechang ari,chand bar damat ra tohi yafti?......az pay maneshin amade sho ke digarboro digar bar dam baz gostari

............................................................................

پیش از آنکه به تنهایی خود پناه ببرم از دیگران شکوه آغاز می‌کنم فریاد می‌کشم که ترکم گفته‌اند....چرا از خود نمی‌پرسم کسی را دارم که احساسم را اندیشه و رویایم را  زندگیم را با او قسمت کنم.....آغاز جداسری شاید از دیگران نبود.....

                                 خداحافظ

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

There are still some who remember what u had written up there! not everything come off this easily!

ّ I remeber it was for a friend...wasnt it?

نگار دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

اه اه اه اه اه
ییعنی چی می خوای بری و دیگه نمیایییی
هاااااااااااااااا
آدم باید خیلی ضعیف و ناتوان باشه که اون حرفای بالا رو بنویسه
ار خودت که نبود؟( می دونم نیست)

میای می مونی و ثابت می کنی که زنده اییی
اگه یکی از دوستم بودی یه کشیده هم خرجت می کردم

منو بگو که تازه می خواستم لینکت کنم

اَه ه ه ه ه ه ه ه ه .......

همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد