یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

یا من یا مرگ

فریاد من همه گریز از درد بود چرا که من در وحشت‌انگیزترین شبها آفتاب را به دعایی نومیدوار طلب کردم...

رنگ

سقوط ٬ سکوت٬ هبوط

فاصله..

اشک یا لبخند..

نگاه بی‌احساس ۳ رنگ

سبز٬ زرد٬ قرمز..

کرم یاغی‌ دندان..

آن ستاره‌ی لجوج مرده

و شاید آخرین بوسه بر لبان آسمان...

نظرات 7 + ارسال نظر
منصوره جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://fasleno.blogsky.com

اشک یا لبخند....هر دوشون عجیبن...درست مثل انسان..مثل زندگی..ولی این رنگاش خیلـــــی قشنگ بودن

آره عزیزم منم عکسشو دوس دارم..

آزاده شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://callmyname.blogsky.com

اجازه من که نفهمیدم چی گفتی
.
حق با توئه.. راز رو هم دیدم.. قبول دام که اینطوره.. ولی میدونی منطق و شواهد یه چی میگه ،، احساسم یه چی دیگه.. فعلنام که دوتاشون یکی نشدن.. حسابی گیج میزنم.. و میترسم

اکشال نداره بزرگ میشی می‌فهمی!
خوب چه کار به منطق و شواهد داری..؟!فقط این چیزیو که می‌خوای با تمام وچودت بخواه ..همین فکرای منفی و منطق و شواهد که همه چیو خراب می‌کنه...ایمان داشته باشه که معجزه همیشه اتفاق میفته..البته شاید اون چیزی که می‌خوای اگه بدستش بیاری یه روز پشیمون بشی اما شاید این الان مهم نباشه ..هر چیز مثبت یا منفی که آدم بخواد اگه واقعا به ایمان برسه که می‌خواد بهش میرسه من اینو مطمئنم ..فقط نباید شک تو کار آدم باشه...

آزاده شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://callmyname.blogsky.com

این تنهایی .. و عبور از یه خیابونه یکطرفه ست که منو آزار میده .. فکر میکنم همیشه هرچی تو مشتم بوده رو (حالا درست بوده یا لجبازی) انجام دادم .. من اعتمادم خیلی کمه .. توکلم ، ایمانم .. وای وااای من چقدرو تا کی میخوام گیج بزنم .. بالاخره وای میسم.. به قشنگترین شکل .. قشنگتر از اونچیزی که فکرشو میکردم مگه نه

به نظر من آدم هر کار درست یا غلطی می‌کنه باید به انجامش ایمان داشته یاشه اگه به این راهی که اومدی ایمان داشتی یه وقتی ٬دیگه آزار دیدن معنایی نداره ...
توکلت و ایمانت کم نیست اما گاهی خوب لازمه آدم به خودش بیاد فکر کنه که توکلش و ایمانش کمه تا قوی‌تر ادامه بده..
گیج زدن بد نیست ..اما وایسادن من فکر کنم بده..
تو یه کتابی خوندم از یوسا که می‌گفت قبلنا تو یه قبایلی این اعتقاد بوده که وقتی که مردم از حرکت وایسن اونوقت زمین فاسد میشه..به خاطر همین همیشه جا و مکان زندگیشونو عوض می‌کردن..
منم این اعتقاد و دوس دارم ..تو نمی‌ایستی ..منم مطمئنم تو یه روز به بهترین شکل راهتو پیدا می‌کنی و به حرکتت ادامه می‌دی..
حتما ..قشنگتر از اون چیزی که فکرشو میکردی..

[ بدون نام ] یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

ایمان داشته باشه که معجزه همیشه اتفاق میفته
البته شاید اون چیزی که می‌خوای اگه بدستش بیاری یه روز پشیمون بشی اما شاید این الان مهم نباشه


خوندم
درسته من اینو قبول دارم بهشم رسیدم اما یه جاهایی ذهن نا خودآگاه چیزایی برات می یاره که شاید انتظارش رو نداشته باشی
اگه تو زندگی نتونیم عقل و دل و همراه کنیم خیلی سخت می شه

.
.
.
خوب واسه آدمای احساساتی معمولا همینطوره که عقل و دلشون یکی نمیشه ..برا من که این مسئله خیلی پیش اومده ..اما خوب آدم باید یه جور با خودش کنار بیاد دیگه وگرنه تو هر تصمیمی تو زندگیش معلق می‌مونه آره خوب این شاید کمی سخته..

میلتا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

شرمنده قبلی من بودم اسمم رو جا انداختم

اوه اوه واقعا می‌بینی اینا همه ریشه دز مشکلات جوانان داره!!!!
همه بنده‌گان خدا کم حافظه شدن!

شیدا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://rozehsiah.blogsky.com

واه قرمز که رنگ ...

واه چی؟!!..

مرتضی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://rizba.blogsky.com

واقعا با حال بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد